SORRY

förlåt för jag inte uppdaterar förren nu;)
Men efter skolan, så kom misha till mig, så vi gick ut och tog ut pengar, sen gick vi till Friskis&Svettis och solade, haha var skönt som tusan, och sen fick vi skjuts hem till henne:) sen stannade jag där ungefär till 7 ungefär och jag gick hela vägen hem;)
Sen åt jag lite och såntdär och duschade,
och sen funkade inte blogg.se, någon mer som hade problem med det?! fick iallafall damp.
Men nu emily så uppdaterar jag för din skull babe;)
Ja och JAG OCH EMILY ÄR BÄÄÄSTT/// ANONYM <3333
'
en bild från cypern,
pappa bror & jag, VILL VARA BRUUUUN:O


Kommentarer
Postat av: emily

mihihii, vi är så seksigaa mjaoou<3

2010-02-04 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0