keep going

Ja ni fortsätter kolla, bra det;)
M, fast har ingen ork att blogga, haha och jag har märkt att jag lever utan datan, sålönge jag har mobilen;) och vänner..:D

Sitter hos pappa och vi ska strax äta, två sista helgerna har varit asbra=)

Förra lördagen var jag hos Ebba och några killar till:) Vi kollade film och åt aaaaaaasmycket godis och chips:) haha, sen sov jag där. KUL
Igår var jag på bio med Misha & Anna, och vi kollade Avatar. SERIÖST den är ASbra jag loar! jag rekommenderar denna filmen lätt!Jag och anna ska bli sånna[h]
Iallafall, idag har jag varit hos John med Ebba Louise David Johan & Nicko, vi gjorde kladdkaka, ahha det blev bra fast den skulle varit inne i 35 minuter men den var bara inne i en kvart;) haha vi ville ha den kladdig:)
Sen stack alla och jag och ebba stack ner på maxi och köpte gotte tills ikväll, killarna kommer förbi till Ebba sen där vi ska kolla ''män som hatar kvinnor'' haha jag vill inte se den:) men jaja, vi ska ha kul som alltid!
sen sover jag där igen;) kanske att vi går på bio imorgon, haha alvin och gänget.

Nej men vi hörs senare eller någon dag! för jag ska utnyttja darton nu lite eftersom min andra inte har kommit ännu. SHARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0