LÅTEN<3

jag måste ta det i från början så att alla ni förstår varför tårar rinner ner och mitt hjärta fylls av sår, har gått så många år sen första gången jag blev sviken, men känslan den är kvar har haft sen jag var liten.
varför händer allting mig, hela tiden fan jag orkar inte leva när jag lever här i skiten

Jag måste ta det i från början så att alla ni förstår varför tårar rinner ner och mitt hjärta fylls av sår, har gått så många år sen första gången jag blev sviken, men känslan den är kvar har haft sen jag var liten.
Har aldrig kännt mig älskad eller värdefull, varit rädd att skaffa vänner för jag är ingenting mot dom, jag har byggt upp med ett hjärta utan bitar, har fått kämpa för att leva,har fått kämpa för att finnas. I tidig ålder började jag skära mig själv,skärde upp min egna arm så blodet rinna varje kväll, jag har stått ensam när ett mörker runt omkring,har hört hur tåget kommit närmre och tagit sats och skrikit till, men min feghet gör att jag finns kvar idag och det jag lever för är inget för jag har ingenting kvar, är fast i fängelset i huset där jag bor, kan inte ta mig härifrån vill bara bort från denna jord.Jag pallar inte mer orkar inte vara här, för allt jag gör blir än så fel kan ingen ta mig som jag är,varför händer allting mig hela tiden fan jag orkar inte leva när jag lever här i skiten,Jag pallar inte mer orkar inte vara här, för allt jag gör blir än så fel kan ingen ta mig som jag är,varför händer allting mig hela tiden fan jag orkar inte leva när jag lever här i skiten. Alla jag har litat på och vågat ge min kärlek dom har krossat mig totalt och aldrig riktigt pratat ärligt,jag har levt i lögner och gått på år och år på gång, hur kan jag vara så dum och tro att någon bryr sig om mig, har vikt mig ner i en djup depression, men så hände ett mirakel som fick mig börja tro det gav mig hopp om en framtid solruta av ljus, ja kände glädje inom mig som jag aldrig gjort förut,allting var bestämmt vi skulle träffas du och jag, vi skulle bara va tillsammans för du fick mig att må bra sen så fick jag det där brevet och jag läste det idag, hur kan du göra så mot mig ditt egna lilla barn. Du säger du vill se mig glad, men kolla här mitt liv på lycka jag byggt upp det är det första du förstör, du har krossat mitt hjärta, nu är jag på ruta ett , finns ingen meniong kvar att leva ingenting känns längre rätt, Jag pallar inte mer orkar inte vara här, för allt jag gör blir än så fel kan ingen ta mig som jag är,varför händer allting mig hela tiden fan jag orkar inte leva när jag lever här i skiten. X4 varför händer allting mig hela tiden, fan jag orkar inte leva när jag lever här i skiten x2

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har skrivit den låten?:)

2010-01-05 @ 00:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0