louis vuitton

pang pang bom bom

lova har tråkigt, så jag har letat igenom min gaderbob(en annan) och hittade en louis vuitton väska. Haha ! assnyggggggg ju, den är mörkblå men såndär biegh färg;) assnygg, och för att tilldela är den äkta.. men jag har fått den av min kusin;) för dom är ju trotts allt dyra, så jag har inte köpt den själv. Inte för att jag kommer använda den lilla väskan, men snygg att ha som ehm prydnad? hahah.

Iallafall, imorgon så ska vi åka skridskor med klassen, som jag sagt? haha kul iallafall så jag har packat ner sakerna. Och sen har jag kollat blåsningen haha så sjukt kul är det;) och seeeen har jag gjort lockar med plattången och det blev bra ! eller iallafall på ena sidan för på den andra kunde jag inte;( men ja,kunde visat bild med plattade ner det igen, men ska försöka någon dag igen. Det blir asfint måste jag säga.

Nej nu ska jag leta kläder tills imorgon och fixa sådär.
Hörs senare, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0