min dag blev just sämre

min dag har inte varit bra.. det kan jag lova er!
Vi spelade volleyboll, det var kul förutom att vi kom sist haha,men vi var duktiga ändå=)
Sen hemkunskap och ingen god mat.. där blev jag sur, och jag hade itne ätit något på morgonen så jag ville gå upp i matsalen och äta för jag mådde inte precis bra,men nej det fick jag inte. Så blev extra känslig idag..(mensvärk) så grät haha , vet inte varöfr med mådde inte bra. Men ja jag ville ju bara slå sönder henne den jävla hemkunskapsläraren !! Men sen stack jag ner på stan med lilla Olivia min vän & Johanna gumman och fikade=) mysigt mysigt. Och nu blev dagen ännu mera sämre, jaja. livet är svårt sometimes.

29Januari,
Grattis älskade mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0