MONDAY

Måndag redan och det innebär att lovet är slut om tre dagar. Har ju gått hur snabbt som helst, men det innebär att det kommer gå fort till sportlovet&påsklovet & sen sommarlovet, askalas ju!

Mina inlägg ser väl lika dana ut nu för tiden? rätt tråkigt när jag inte gör så mycket om dagarna nu, vill ta det lite lugnt nu innan skolan tror jag eller så slösar jag all min tid på vänner? haha vi får se hur det blir dessa sista dagar.


Fick en kommentar såg jag av anonym.



Svar; jo klart jag kan min bästaväns efternamn, så seg är jag inte, men hade väl tydligen bara skrivit fel & inte sett det, går ju inte ändra tillbaka sen.. klart man kan sins bästaväns namn haha, jojojojo klart
förlåt lilla vän=) kan du inte vara mer anonym nästa gång? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0