SORRY

sorry för dålig uppdatering men blogg.se har varit skitsegt och har inte kommit in på det? så ja..
nu sitter jag iallafall här, en tråkigt lördagskväll med chips och läsk och gottar mig själv. Inte bra inte bra, men jag ska börja träna, lugna jag ska itne bli tjockare.
Skulle blivit så att vi skulle vara några och bara ta det coooolt,men nej det ändrades så nu ska jag sitta hemma helt ensam typ? och chillllllaaaa vid datan<3
och jordgubbar åt jag med innan för första gången detta året;) göttttt
Och varför varför varför hatar min data mig?! går inte gå in ¨på facebook typ och hela datan laggar sööööönder:/ jag blir sur.

och där emellan skulle varit några bilder.. men nej det funkar inte heller. JÄVLA SKIT BLOGG


Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2010-01-30 @ 19:02:40
URL: http://tessekakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0