älska vädret

Asså det här vädret är så jäkla skönt! Känns som vår !
Har iallafall kommit hem, orkade inte konfan för har asont i huvudet, så nu sitter jag här har astråkigt och vill göra något?! någon som kan så kan ni smsa mig (k)


Idag ska jag till pappa, åh äntligen kan jag sova lite längre, hos mamma måste jag gå upp runt tjugo i sju för att hinna? men jag vaknat vid tjugo över sju och då blir det brottom, haha ! Har gjort de nu dom två senaste dagarna, så jaa, men idag kom jag prick 8 ;)
 här får ni lite bilder från idag & igår, puss


jag tog ett kort när...

misha skjutsade mig på cyklen... och sen....

kom vi hem till henne & gjorde hamburgare och sådär... sen satte vi oss vid hennes eld för vi frös sen...

åt vi vindruvor, (visst e hon söt) sen gick jag hem och sov, gick till skolan dagen efter sen..

så jag tog kort på detta varma/underbara vädret...

tog ett kort för att visa att jag hatar muren bakom mig....

och ett till kort för att visa... ngt
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0