DESPERATE HOUSEWIFES

Just nu har jag kommit hem efter att ha gått från misha, ja fyfan säger jag bara! Det är svinkallt !
Så har kommit hem och druckit oboy! gyttans, och ligger nu i sängen och värmer lilla mig. Ska vänta på att desperate housewifes ska börja, gaaaaaaaaash det börjar idag !! Säger ju att jag älskar tisdagar :D

Vad jag gjort med Misha idag? jaaduu, jag mötte henne sen stack vi till Telia för hon skulle fixa något, men det funkade inte, så vi stack till euronics,och skulle kolla på vad?.. jag vet inte, sen stack vi till maxi för att vi skulle köpa kladdkaka? men det gjorde vi inte, så vi var inne på maxi i en halvitmme typ om inte mer? för hittade inget vi skulle köpa, hon köpte barnmat.. alltså redig BEBISMAT,.......-.-.-.-.-eller jag gjorde det åt henne, haha. Sen gick vi hela långa vägen till henne, eller ja vi cyklade lite, haha fyfan det gickinte bra ska jag säga, och vi hade damp... det säger jag med.
Nej nu ska jag hmm..? jag vet inte, frysa i guess.
Puss&hejsan alla varma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0