Frågor & svar


Fråga;
Konstig fråga, men vilken mobil har du?(:
Eller vet du någon som är bra jag hade tänkt köpa en ny och jag vet inte vilken jag ska ha.
Väldigt snygg blogg iallafall!


Svar;
Haha inte konstigt fråga, men jag har nog haft alla sorters mobiler.Hade en rosa LG touch,som gick sönder, efter det hade jag en blå walkman sony ericsson, W595. detn gick med sönder, sen hade jag Sony ericsson walkman den svarta /gula om du vet? haha vet inte vad den heter.

Och nu har jag en låne mobil från min kompis, en rosa motorola haha. Så ja,om du ska ha en ny mobil och du vill behålla den länge/ gilla den så välj inte en touch! Usch nej!

Men man tackar ;)


Kommentarer
Postat av: gabriella

Okej då vet jag tack för typ hjälpen!(:

2010-03-13 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0