HEMMA IGEN

Är hemma nu, har haft sjukt kul dessa dagarna med Misha,
Igår ; träffade henne efter hennes konfasak, sen stack vi till lagavallen & kollade match, frida & louise&emelie kom sen med, så satt med dom och skrattade. Sen stack jag och misha till mig och åt massor, haha sen stack vi till henne och dampade och tog MASSOR med kort, ska visa sen & då menar jag lixom MASSOR ! 130 typ(A)
ahaha, opch dampade och åt popcorn & tävling & dansade och ja massor.
Haha
Idag när vi vakndae upp åt vi, sen typ vadfan gjorde vi? typ vi bakade.. IGEN usch ja haha, sen gick vi ut och gick typ långt. Sen stack jag hem :) och vi har varit duktiga.
Jaja bilder kommer direkt här efter nu, om de går snabtb att ladda upp;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0