I STORT BEHOV

jag är i ett väldigt stor krisläge, jag är liksom i stort behov av att jag måste köpa någonting? alltså jag vet inte vad, men någonting typ kläder/accessoarer? hjääälp!?
Ingen fet mat eller ngt tills hösten, okej lycka till med det Lova. Tack, det ska jag klara.. eller inte?
Iallafall, jag och Mishilish har bestämmt att vi ska springa två dagar i vekcan för att få dreambody/beachbody 2010 TUTAUSENTEN, så utalar jag det.Haha ja men iallafall, vi ska bli heta ;* rawr, nej men seriöst för att träna min kondis lite kanske;)? kan vara bra.
Nej jag har ingenting att skriva med har vääädligt lust att skriva någonting, sånnahär onödiga inlägg är inte bra.
Jag dunkar dålig musik från Mishas lista.. vem annars? HAHA
Jag är elak idag och har ont i min nacke.
Vad ska jag ha på mig imon? mjukisar för första gången på hela åttan? ja kanske nu ska jag testa och se hur det blir.

tha ppic is nice, vrid ditt feta huvud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0