IKVÄLL& IMON

tjo hej dude's, peace out?!
så låter jag och johanna varjre dag, ouss
idag har min kväll sett ut typ såhär:
tv,ätit en såndär sallad(som kissie & dessie gör) kände för att vara lite wannabe och bli cool ni vett... sen kollade jag tv, sen duschade jag, sne fönade jag håret som tog typ 15 min?! och sen nu ska jag platta mitt hår ännu mer, och sen ska jag göra smoothie, kolla tv, och sova i soffan har jag bestämmt, för det är läskigt att sova längst ner i huset helt ensam när bara jag & harriet är hemma & hon sover på 3de våningen fortfarande, vet ej om Calle kommer och sover här med ?! hoppas för han har rummet jämte mig (A)hihi vi fårse,
nu ska jag platta håret, sen smothie.
Antagligen det jag skrev nyss,
imon
ska jag ner till maxi när vi slutat ( alltså jag & johanna) hon är min andra halva så det blir typ jag?! ja ni fattar eller gör ni? okej nej men samma sak saksamma. haha
 vi ska ner på maxi och hälsa på våra vänner, sen ska vi till stan, coolt. Imonkväll ska jag sitta hemma& dricka smoothie, och som ni märkt är smoothie en del av mitt liv med, så johanna kan inte vara min andra halva för smoothien måste få plats, delvis min familj& mina vänner, min mobil datan kameran,kläder,mat parfym & typ mycket mycket mer, och sol såklart, men johanna har en STOR plats, hähä (6) bästis, puss
IKVÄLL SKA JAG & HARIS TRÄNA... ahahahahheehehheheähhähhä


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Och vad är det för sallad då??

2010-03-05 @ 12:31:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0