in love

har precis kommit hem från ebba, åkte med syster hem för första gången eftersom hon har körkort;)
,iallfall gud vilken kväll/natt/dag.
Hade ganska kul igår, lite blandade känslor iallfall. Förlåt alla.
Iallfall kollade en del matcher, vi stack dit vid sex och vid typ halv tolv/tolv stack ; Jag ,Nicko,John,Johan,Casper,Ebba och typ några mer? ahah vet fan itne, vi stack iallfall till CAsper och stannade bara till halvett för vi fick skjuts=), sen somnade jag och ebba nästan direkt efter vi ätit;) och kollade lite på katten Gustaf 2, haha den ÄGER.
VAknade runt tio idag.. som vanligt? vi stack upp och åt / fixade oss och såntdära, sen stack vi till 24timmars igen vid 1 typ, och kollade matcher, Johns lag vann:) Ja john du är med på min blogg igen, grattis för du älskar ju min blogg<3
IAllfall sen stack vi hem till ebba och jag tog mina saker och min syster hämtade mig;)
SÅ ja det var mina två dagar.

mörkt hår,

fan vad kär jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0