MAMI

Har precis slängt in kläder i gaderoben & fixat här hemma på mitt rum hos mami, pappa skulle iväg ikväll så ville inte vara själv, så stack till mamma, eller hon hämtade mig rättare sagt. Sen stack vi till hemköp och där handlade vi tacos,haha fytusan vad gott för jag är så jävla hungrig. Efter det stack vi till VILA där jag hade hittat ett par byxor ( inte leggings byxor blabla) men dom fanns inte i min storlek tyvärr, så köpte ett par sånna leggings, ja dom var dom enda snygga. och ni som känner mig vet att jag hatar leggings med sånt resåband vid midjan..? fattar ni? iallfall, dom var sjukt snygga, kommer visa bilder imon. Dom såg ut typ som gråa men hål i som var sönder.. ni ljungbybor / tjejer som varit inne på VILA sista tiden, har nog sett dom, okej förlåt killar ni kan med kolla där inne. Dom köpte jag iallafall, och nu har jag städat mitt rum som jag tidigare sagt, nu ska jag njuta med min data.. ej misstolkning.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0