MISHA & STAN

Förlåt om jag inte bloggat, haha!
Om min dag iallafall ; vaknade gick till skolan & blabla hade skitkul, efter skolan stressade misha mig, men sen skulle hon hem innan, trögaunge, fast sen hade hon inga nycklar så hon kom iallafall, sen åt vi home at my place, sen stack vi ner på stan, haha ja det var blandat. Vi sprang runt typ överallt !! I alla affärer minst två gånger, sen typ ja dampade vi & åt pizza & ja massor. Köpte ett par brillzzzz oxå. Sniiiiceiga. Iallafall fick världens gulligaste nyckelring av ´min sötnos Misha, hon är bäst:) Älskar dig.
Och nu är jag ehmma.. nu ska jag hmm typ ingenting chilla och se vad jag missat. & snacka msn dude''sss

loveu


Kommentarer
Postat av: misha

älskar dig loooovaaaa (L)

2010-03-08 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0