mot --sängen?



Nu har jag kollat färdigt ''ballar av stål'' haha fytusan så bra det är!
Har suttit och kollat mer piercingar, hittade ingen snygg, även om det finns över 500st & jag har bara klickat hem 1!!
Jaja, ska fortsätta kolla lite.

Imorgon, ja vad händer då?
Ska till pappa.. tror jag? sen ja jag vet itne, dricka smoothie hela dagen lång & plugga.
Hörs imorgon, när jag hinner.
PUSS
en bild där uppe.
Och jag kom på att jag måste sova hos mami bara inatt, så därför ska jag till pappa i veckan.
Varför?- jo för dom ska byta fönster i hela vårat hus/lägenhet? och jag ska få ett till fönster, alltså fönster över hela väggen. Jaja så måste flytta undan sängen & allt, fan vad jobbigt.
Jaja så måste sova hos mamma, hahah.
Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som ida bomans mormor :)

2010-03-15 @ 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0