NIMISHA TIMMERBÄCK

hoppas du läser detta
förlåt nimisha, det sista jag vill med dig är att bli ovänn. JAg vill kunna snacka med dig just nu.

Tänk på alla tröga och roliga stunder vi haft, satte upp ett barntält i ditt rum för att typ mysa och äta ben&jerry's, när vi äter snö / is från din is maskin, lagar mat varje dag. Bakar kladdkaka fem gånger i veckan och får den att vraa kladdig, det är det sista jag vill missa i mitt liv pch mycket mer med dig!
För att du är du, vi leker fiskar och vi failar med popcorn när vi har tävling.. jag tvingar dig att sova ytterst för jag är rädd, när vi leker i snön som går upp till midjan och dränker varandra. När jag alltid lånar kläder av dig dför jag tar aldrig med mig det till dig som att ha dagen efter, och som när vi cyklade från maxi och failade? kommer du ihåg? Alltså vi har sjukt mycket minnen även om vi inte varit kompisar länge.. men du betyder sjukt mycket för mig, och kan verkligen inte beskriva för det skulle behövas tusen papper,
Jag vet inte vad jag ska skriva mer än tre ord.
Jag älskar dig Nimisha timmerbäck.
Förlåt, vill inte att det ska hända igen, hoippas du läser detta för jag får itne tag på dig på något annat vis,
du är bäst.

hinner inte skriva mer för nu ska jag till wilma, puss pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0