NIO SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

vad gör man inte när man har tråkigt?


1.Är väldigt mörkrädd,när jag ska sova ligger jag och letar efter ljud, och om jag hör ngt konstigt blir jag rädd.
2.Är så sjukt rädd för spindlar att jag börjar lipa när jag ser en, eller springa ibäg & skrika som en bebis.
3.Höjdrädd
4.Jag pluggar typ aldrig
5.Jag hatar skräckfilmer för jag blir rädd, men jag älskar ändå dom för dom är bra<3
6.Jag har aldrig ''varit tillsammans med någon i seriöst förhållande'' alltså i typ 2 månader..
7.Jag är rädd för raketer,& är alltid inne på nyår..(fördetmesta)
8.Jag älskar sol.--------------------------.
9.Jag ÄTER snö.


kom inte på ngt annat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0