OUF ''-''

jag vet inte vad det där är för smileys, skulle bli något helt annat -.-
iallafall.
Kom hem runt sju, till mamma dock, sen stack jag direkt till pappa, gick dit med och ja ska säga er att jag var duktigt för lilla jag har inte någon kondis 'at all' erkänner det, men jag sprang lite och gick lite, och vi drog oss mot donken och åt glass, göttans. Sen gick vi till strålfors, men sen frös vi så mor hämtade oss och släppte av oss vid mig!" Och nu har jag nyss duschat, ska bara platta håret sen ska jag göra en smoothie och äta en macka eller något sådant,
pussar alla söta

en bild,gammal dock och jag märkte nu att jag har hål i tröjan på bilden, så påpeka ej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har hål i tröjan :D

2010-03-04 @ 19:39:51
URL: http://oliiviaalmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0