SAMMANFATTING - UPDATE

Åh ni har saknat mig?;) visst jag vet! Nej men sorry för uppdateringen, men orka det när man kan ha kul med bästi?

Men nu är jag tillbaka, tyvärr ! Jag & johanna hade det så mysigt tniniwini.
Nej åkte hem tidigt för dom skulle iväg så ja ;) men det var det värt!
Nu kommer sammanfattningen.
Fredag; Efter skolan, stack vi hem till mig och gjorde våran grej med oboy! Haha sen efter det stack vi & hyrde en skräckfilm blablabla, sen stack vi till bussen som vi skulle ta hem till Johannassssssssssssssssssss SLOTT. Tiniwini, Tog tid, men vi satt och halvsov i bussen och snackade och spelade spel & tog kort, myspys. När vi kom fram stack vi ner till hennes hästar som jag är rädd för, hon skulle mocka(?) haha och jag var rädd för hennes läskiga hästar, men jag klappade en, tiniwini. Kan inte få bort det där ordet från hjärnan AHHA! Men iallfall bilder kommer strax här nere. Sen efter det (1 timme) tyyyyyyyyp så stack vi in? och jag vi hade väldigt kul ska jag säga, vi satte oss vid datorn och massor skickade sånna videosar med sånna som inte har ngt liv och dansar? haha så ja det var våran idé, vi tog på oss sånna BODYS och spelade in & dansade, jag ska säga att det såg fult ut, haha. Men den kommer in här när johanna skickat den;) haha. Sen fick Johanna en IDÉ att vi skulle göra modevisning(?) nästan iallafall, vi tog på oss alla olika stilar och tog kort, johanna ska även skicka dom senare, Tiniwini, haha så söta blev det. Efter det så började vi med maten, TACOOOS! Ja dom äter nog ingenting annat i det huset;) hehe, jooo men vi gjorde det bra, och vid matbordet hade vi så jäkla kul med hennes syster&mamma, haha vi skrattade så mycket att jag vet inte vad.. Jaja trevligt, Efter DET så tog vi på oss bikinisararrararsawrararar och gick ner och badade i hennes jacuzzi, tiniwini, ¨så jäkla skönt var det, ligga under en stjärnklar himmel och bara snacka med bästi. Och efter det gick vi upp, dushcade. ÅT godis kollade på en film i tio minuter tills hennes syster&mamma somnade så dom gick och la sig hehe, och vi kollade skräckfilmen'' drag me to hell'' haha säger bara, Så sjukt läskig men ändå sjukt rolig och sjukt fejkad !!!! HAHA, sämst, men efterden satte vi på filmen ''UPP'' men jag somnade sen, så vi fick gå och lägga oss vid typ tolv, medans alla andra vänner var ute och dansade?! hahaha, iallfall, valde rätt val att åka ut till min vääN!!!

Och jag ska säga att det blev mycket mycket skratt. Som vanligt då alltså!


johanna är snygg i hennes ridkläder och mockar tiniwini

vacker häst

dawww, bossy kan le (A9

mina bästaaa!!!!!!!
haha johanna får skicka bilderna sen., puss


OCH JOHANNA... TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA DAG!!!! DU ÄR UNDERBAR


Kommentarer
Postat av: gabriella

Konstig fråga, men vilken mobil har du?(:

Eller vet du någon som är bra jag hade tänkt köpa en ny och jag vet inte vilken jag ska ha.

Väldigt snygg blogg iallafall!

2010-03-13 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0