tiondemarstvåtusentio

Hej alla söta!
Nu är jag tillbaka.
Har ju varit i skolan ofc;) Och sen konfa.. jag ska ju säga att det inte är min turvecka.. som det stog på mitt veckohoroskåp, läskigt fytusan!Men iallafall, hade kul på gympan, eller när vi bytte om hah.. eller alla dagar är ju fyllda med skratt så man börjar lipa typ och inte kan andas? Så ja inget viktigt eller nytt jag borde ta upp.
Spanska provet är imorgon iställer, tur hade jag heh, nu har jag iallafall boken med mig hem fast vet ej vad jag ska öva på?! Aja, sen har jag inte hittat my lost cemistry book.
Nej nu ska jag göra något. Ska skaffa gratis sms idag med om dom nu tar slut innan 6;) hope so.. bcaze they gonna get slut idag.
Puss
jag mår inte bra

coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0