TISADAG FINT VÄDER

Är på väldigt topphumör idag, som dom fletsa dagarna!!
Okej fast tisdag är min dag på något sätt,hehe!

 

Vaknade upp vid tjugo över sju imorse;) skulle egentligen upp tjugo i sju! Men var sjukt trött, men fick rätt brottom sen ska jag säga ! Och vaknade upp med en stor skinande sol! Åh vad gött, så äjkla skönt, och snön börjar smälta lite nu;) ohh detta blir bra, snart vår!
Iallafall dagen var toppenhumör som sagt och hade kul! Nu sitter jag här hemma, ätit just nu, sen vid fyra ska jag träffa Misha,för då slutar hon jobba! Duktigt duktigt, så får se vad vi hittar på, men kommer bli kul iallafall!
Nej nu ska jag njuta av vädret hihi!¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0