TISDAG SOLIGT VÄDER

Har varit hemma ett tag nu, astrött & ont i huvudet. Så idag ska jag slappa mycket!
Nu sitter jag här iallafall, har kollat runt för att hitta en snygg skinnjacka, i need har inte hittat så många precis, en från H&M men ja vi får se hur det blir. Vackert väder ute är det iallafall & det är jag glad för;) Hoppas det håller, & snön börjar smälta mer & mer nu;) Gytt, det är ju ändå 4+ grader hihi!!!!!!!!
Gick genom stan idag när jag skulle hem, utanför JC nivet där vid skylltfönstrerna, och där stod John och typ skrämde ihjäl mig, asså inne på JC, han praoar,men sprang in där iallafall. Kul att träffa honom även om jag träffade han igår;) men sameshit. Saknat John:) och jag vet att han läser min älskade blogg=)))) puss på dig john haha!
Träffade även Ebba som praoade på Scorett.<längesen;)

pusssss


Kommentarer
Postat av: John

trevliga pratstunder hihi:))

2010-03-09 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0