whwhwh

Nyss kommit hem från badet och spyr nog upp min mat snart, frreeesht.
Mitt hår är lockigt precis som en pudel, poor me.
NU hade jag tänkt platta mitt fina hår, har aldrig fattat hur en varm platt sak kan eh... platta hår?
Imorgon är det iallfall 24timmars och ska va där med bästa:) myspysdys,
Kom på att jag byter samtalsämne 1 gång i minuten. hahah noooormaaalllttt
Vänta nu ska jag spy...brb
nej jag spydde inte, men jag gick och hämtade godis heheheheh gytt gutt gitt.
Det är gött ahahahahah.
Imorogn har mjag praktist prov och ska laga mat till haris.
YEEy
eh vfenne va jag skriva skriva.
jag gillar en<3
hejdå


GRATTIS TILL MN SYSTER MED SOM FICK KÖRKORT IDAG.

Kommentarer
Postat av: cornelia

TACCCK

2010-03-18 @ 22:04:55
URL: http://corneliasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0